Opis:
Pracę może rozpoczynać część dotycząca istoty oraz znaczenia reklamy w gospodarce rynkowej. Warto tutaj przytoczyć definicję reklamy, jej cele, zadania, środki oraz narzędzia. Drugi rozdział może koncentrować się na badaniach marketingowych. Opisywać reklamę w kontekście wspomnianych badań. Tłumaczyć specyfikę badań bazujących na wykorzystaniu kwestionariusza, ich metodologię oraz wady pytań kwestionariuszowych. Ostatnia część pracy może skupiać się na skuteczności i efektywności reklamy. Przedstawiać strategię reklamową, wybrane metody badania skuteczności oraz efektywności reklamy. Sposoby i procedury badania stopnia dotarcia środków reklamy do świadomości adresatów.
Jak to działa?
01
Złóż zamówienie
Uzupełnij formularz kontaktowy. Przygotowane przez
nas oferty nie zobowiązują Cię do wpłaty.
02
Poczekaj na oferty redaktorów
Usiądź wygodnie i zrelaksuj się. Redaktorzy sami zgłoszą się do Ciebie
03
Omów szczegóły zlecenie
Skonsultuj swoje zamówienie z wybranymi redaktorami.
Ustal cenę, termin oraz aspekty merytoryczne opracowania.
04
Wybierz redaktora
Po podjęciu decyzji który redaktor spełnia wszelkie
Twoje wymagania, po prostu przydziel mu zlecenie.
05
Ratalna płatność Online
Opłać pierwszą część zlecenia w wygodny i bezpieczny sposób dzięki płatnościom online.
06
Poczekaj na realizację
Redaktor będzie kontaktował się z Tobą w każdej istotnej dla realizacji sprawie. Dzięki naszej
platformie możecie być w stałym kontakcie praktycznie całą dobę.
07
Odbierz gotowe opracowanie
Zapoznaj się z przesłanym zleceniem, możesz zgłosić ew. poprawki lub od razu przejść do realizacji kolejnej
części zlecenia. Sam ustalasz terminy i decydujesz jak ma przebiegać realizacja.